طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

طاها خان

دوباره بيمارستان

1390/11/15 13:31
نویسنده : مامان طاها
465 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 3روز بود که از سرکار رفتن من ميگذشت که وقت شام طاهاي گلم دوباره بالا آورد وبي حال شد.وقتي رفتيم بيمارستان و دکتر گفت بايد بستري بشه من وبابايي شوکه شده بوديم.تعجب

آخه دقيقا 20 روز پيش بستري بود. يعني 8/١٠/90و اون روز هم 28/1٠ بود.

با اين حساب توي ده ماهگي 2بار بستري شد.

 

گلم اگه ميبيني تو همه عکسها خوابي علتش اينه که وقتي بيداري ماشااله اينقدر ورجه وورجه ميکني که نميتونم ازت عکس بگيرم.مخصوصا که خدا رو شکر ايندفعه حالت بهتر بود.

 

اين هم خوشحالي وقت مرخص شدن

 

 

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه معصوم
11 بهمن 90 11:14
چه روز بدی بود وقتی مادرجون زنگ زد و گفت که گل پسرمون دوباره بستری شده همه ناراحت شدن کلی دعا کردم که زود زود خان خانواده 13نفریمون خوب بشه ........
عمه معصوم
11 بهمن 90 11:16
بابا طاها توصیه میکنم تغییر شغل بده فکر کنم تو عکاسی موفق تر بشی ......... ژستای آقا طاها وقت ترخیص خیلی معرکه هست........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاها خان می باشد