طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

طاها خان

به به شکلات!!

1391/1/20 9:03
نویسنده : مامان طاها
444 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه پسرم مریض بشه و ابله بگیره یک شب مهمان داشتیم که برق رفت.تا رفتم مشکل تاریکی رو حل کنم متوجه شدم که پسری زیادی ساکته وقتی با نور موبایل چکش کردیم دیدیم که به به مشغول شکلات خوردنه که صداش در نمیاد.ما هم زود تو تاریکی ازش عکس گرفتیم.

البته بعد متوجه شدم که طاها پسر شکلات دوست داره چون این کاردوباره تو خونه آقاجون(خان بابا) تکرار شد.

قربونت برم الهی که از این به بعد باید شکلاتها رو از دستت قایم کنیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه معصوم
20 فروردین 91 9:31
به به ، چه پسر زیرکی داریم ما(به قول عمو علی)...خوشم اومد عمه از لحظه ها خوب استفاده کردی...هر بچه ای بود از تاریکی میترسید...خان بودن همینه دیگه...
عمه معصوم
20 فروردین 91 9:35
خب مامانی به خودت برده که انقدر شکلات دوست داره... قربون چشمات بشم که دلم برات یه عالمه تنگ شده تو این 9 روزه که ندیدمت...حالا دو هفته دیگه رو چطوری تحمل کنم...؟ عمه جون خودم هر وقت که دیدمت کلی شکلات برات میارم قایم کن هر وقت مامان نبود تند تند بخور....
عروس سوم خان بابا(مامان محمد)
23 فروردین 91 21:40
نوش جانت عزیز زن عمو منم با عمه موافقم ، میتونی روی شکلات بدست آوردن روی منم حساب کنی بوس بوس واسه طاها گلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاها خان می باشد