طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

طاها خان

من غذا میخوام!!!

1390/11/25 8:12
نویسنده : مامان طاها
758 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دیروز یه کاری کرد که نزدیک بود بخورمش.از ذوقم گرفتمش تو بغل م محکم بوسش کردم.

تلویزیون داشت برنامه اشپزی پخش میکرد.وقتی که تصویر غذا رو نشون میداد طاها میرفت سمت

تلویزیون و گریه میکرد.مثل وقتهایی که گرسنه بود وغذا میخواست.من هم زود رفتم بهش غذا دادم.

                                              عزیز دلم دوستت دارمماچ

 

                                                             

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اميررضا
24 بهمن 90 16:56
نوش جونش ماماني بهش غذا بده. ماماني اپم زودي بيا
عمه معصوم
25 بهمن 90 10:08
الهی من دورت بگردم نفسم... مامانی طاها گلی تو رو خدا دیگه وقتی نفسی خوابه آشپزی نگاه کن
عمه معصوم
25 بهمن 90 10:13
مامان طاها منم یه عالمه دوسش دارم آخه کسی هم هست که خنده های گلمون رو ببینه و دلش براش ضعف نره؟؟؟
عمه معصوم
29 بهمن 90 10:08
دیوونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم طلای عمه ، دلم برات یه ذره شده هزار هزار تا بوس از اون لپات.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاها خان می باشد