طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

طاها خان

جشن تولد 1سالگی

1391/2/22 12:00
نویسنده : مامان طاها
944 بازدید
اشتراک گذاری

سوم فروردین که شد از صبح خاطرات لحظه به لحظه پارسال یادم میامد.با اینکه خیلی کار داشتم ومشغول اماده کردن مقدمات جشن بودم ولی دقیقا ساعت ١٤:٢٠ که شد(لحظه تولد) پسرم رو گرفتم و بوسیدمش.

عصر با اومدن مهمانها حسابی خونه شلوغ شد و طاها هم سرگرم.

من وبابایی هم سعی کردیم خوب پذیرایی کنیم و همه تلاشمون این بود که به همگی خوش بگذره.امید وارم که موفق بوده باشیم.

این هم چند تا عکس از لحظات شاد ما:


کیک تولد رو خرگوش انتخاب کردیم چون خان طاها سال خرگوش به دنیا اومد.

 

چند تا عکس از میز پذیرایی

این هم طاهای خوشحال و سر حال از شلوغی خونه

کادو ها

قبل از باز شدن

بعد از باز شدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زن عمو مریم
23 فروردین 91 21:47
دستتون درد نکنه همه چیز عالی بود انشاالله تولد 100 سالگیش انشاالله داغشو نبینید مامان و بابای مهربون
مامان سارا
29 فروردین 91 23:23
آی خوشکل بلا شیطون طلا تولدت مبارک 120 ساله شی ان شا اله
عمه معصوم
3 اردیبهشت 91 13:32
در ستاره بارانِ ميلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق جشن ميلادت را به پرواز می روم دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها آسمانی که نه برای من نه برای تو که تنها برای "ما" آبیست عزیزدل عمه...میلادت مبارک...برایت بهاران بیشماری را آرزو دارم... خدایا طاها طلای عمه رو در پناه خودت از همه پلیدیها ، مشکلات و دلتنگیها مصون بدارو برایش هر آنچه را که بهترین است و شایسته تر ، مقدر بفرما...الهی آمین... تا بیهایت ها دوستت دارم و عاشق عاشق عاشق خنده های شیرین کودکانه ات هستم...
مامان محمدفرزام
20 اردیبهشت 91 1:19
سلام مامان طاها
اول تولد طاها جون رو 2باره تبريك ميكم
‏↳‏
بعد،هم شما و هم بابايي طاها جان و مامان كلت خسته نباشيد،همه جيز عالي بود و خيلي خوش سليقه اي كلم



ممنون.مرسی از شما که با اومدنتون ما رو خوشحال کردین
پريا
20 اردیبهشت 91 11:25
طاها گلی خیلی خوشگلی
تولدت مبارک باشه، انشاء الله که 120 سال زنده باشی و سلامت. خوش به حالت چه هدیه هیا قشنگی گرفتی. مبارکت باشه عزیزم. همیشه به کادو گرفتن باشی گلم.


مرسی خاله
آشنا
11 خرداد 91 12:16
انشالله صد ساله بشی آقا طاها. اگه به من و آقا پسرم هم سری بزنید خوشحال می شیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاها خان می باشد