طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

طاها خان

بالاخره خاله شدم

1391/2/22 11:11
نویسنده : مامان طاها
735 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره خاله شدم اون هم یه خاله واقعی.بعد از ٨ سال انتظار صهبا خانوم گل در تاریخ ١٦/٠١/١٣٩١ به جمع ما اضافه شد ولی متاسفانه من هنوز نتونستم ببینمش.دلم برای دیدن وبوسیدنش پر میزنه.

فقط  عکسش رو دیدم.اولین عکس مال چند لحظه بعداز تولدشه.

 

واین یکی رو زن داداش مهربونم روز بعد ازش گرفت وفرستاد چون میدونست که من خیلی بیقرارم وناراحت ازاینکه پیششون نیستم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خواهرشوهر
21 فروردین 91 18:42
به سلامتی عزیزم...باید خیلی لذت بخش باشه که بعد از این همه انتظار خاله بشی...
خدا براتون حفظش کنه...
انشاالله وقتی دیدیش به جای من دستای کوچولوش رو ببوس...به مامانی هم تبریک بگو...خدا بهش عمر با عزت بده...
ماشاالله باید ملوس باشه این دخملی...


مرسی ممنون عزیزم

مامان محمدفرزام
22 فروردین 91 22:47
به سلامتی. مبارکت باشه عزیزم
مامان سارا
29 فروردین 91 23:22
به به مبارکه ان شا اله که سالم باشه وسلامت به سمانه جون هم تبریک بگو باور کن که ما هم روز شماری می کردیم ولی مثل اینکه از بس شمردیم زود تر به دنیا اومد میگن نشمر کم میشه


مرسی
مامان اميررضا
31 فروردین 91 18:27
___________________________$$
_________________________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
ماشاا... چقدرنازه اين نيني


مرسی.خودش از عکسش نازتره
عمه معصوم
31 فروردین 91 23:39
طاهاجونی انقدر دلم برات تنگ شده عمه...کاش روزا زود بگذره که بتونم ببینمت نفسی... عاشقتتتتتتم عمه جون ، 1ماهه ندیدمت جوجوی نازم...دوستت دارم گلکم...
مامانی امیررضا
15 اردیبهشت 91 23:53
مامانی چرا اپ نیستی؟

من خیلی دیر به دیر میام.اخه یا نت قطعه.یا سر کارم.یا طاها مریضه یا .....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاها خان می باشد